Wednesday, November 08, 2006

Novembarski "spring creek" dnevnik (2)


Danas je bio neverovatno topao dan za novembar. Stigao sam na Waterloo Creek vec u 8:30 i posle nekoliko zabacaja vec uzivao u spektakularnim skokovima krupne zlatno-zute potocare. Male crne i braon buggere nisam skidao sa predveza tokom citavog dana. Ribolov je bio jos bolji u poredjenju sa nedeljom. Ribe sa fotografija su bile prosek za danas. Iako je akcija nesto usporila posle 11 sati, uz malo truda lovilo se non-stop. Posto je radni dan, video sam samo jos jednog musicara tokom citavog dana-u dolini nije bilo zive duse. Povrsinska ishrana ribe je bila jos sporadicnija, tokom mestimicnog rojenja vecih BWO jednodnevki. Strimeri su bili tako produktivni, da nisam hteo da gubim vreme sa povrsinskim imitacijama.

Kulminacija uzbudjenja bio je zabacaj pored isturene obale, gde se reka racva i stvara malu adu. Na ovom mestu sam pre tri dana uplasio ogromnu ribu. Pretpostavio sam da ce danas biti na istom mestu i nisam se prevario. Riba je zgrabila strimer posle treceg ili cetvrtog vodjenja, imao sam je na udici nekoliko sekundi i posle iskakanja od kojeg zastaje dah je uspela da ga se otrese. Dan sam zavrsio na dugackom brzaku, gde su postrojene pastrmke "eksplodirale" na mali braon strimer. Ovo je bez sumnje bio jedan od najlepsih ribolovnih dana ove godine.

No comments: