Monday, March 19, 2007

Otvaranje sezone 2007. (Waterloo Creek)


Izlaskom na Waterloo Creek otvorio sam ovu ribolovnu sezonu. Vrlo hladna zima i velika kolicina snega koji je nedavno pao i naglo se otopio sprecili su me da ranije izadjem na vodu. Od izlaska na vodu nisam previse ocekivao, jer se tokom protekle nedelje sneg topio neverovatnom brzinom i naglo povecao vodostaj na svim vodama Driftless regiona.

Na Waterloo Creek sam stigao u subotu oko podneva. Zatekao sam tragove nedavne poplave-na obalama je poleglo suvo rastinje, zatrpano finim muljem. Prozirnost vode je bila oko 60cm i voda je polako opadala. Zbog otapanja snega temperatura vode je bila ispod proseka. Od vodenih insekata ni traga ni glasa, sto se moglo ocekivati zbog ovakve situacije. Bujice je izazvala manje promene toka, kao i ispiranje recnog korita- belutak se caklio sa dna na mestima koja su ranije bila prekrivena muljem.

Prilazeci reci, uplasih povece jato bekasina na pescanom sprudu. Ovo je siguran znak da je prolece na pragu. Na predvez sam vezao otezanu imitaciju crne pijavice i nisam je menjao tokom trocasovnog ribolova. Najbolje se pokazala imitacija sa sintetickim telom (kombinacija EP fibers-a i gumenih nozica), marabu repom i crvenom conehead glavom, ali prvu ribu sam ulovio na regularnu "all black" veziju. Nekoliko pastrmki koje sam uspeo da prevarim su je uzimale polako i letargicno.

Ove nedelje dolazi nesto toplije vreme, bez ekstremnih padavina. Vodostaj se polako stabilizuje i obecava dobar ribolov.

1 comment:

Lutalica said...

Zanimljivo i lepe slike, mada svaki put kad cujem za musicarenje pomislim na jednog davno "izgubljenog" drugara koji je umeo da zvizdi Jarrett-ov Keln koncert. Nedavno sam nasla jednu razglednicu iz Dubrovnika i nekoliko pisama iz Varazdina. Ako sam tog drugara nasla volela bi da mi se javi. I jako mi je drago sto se bavi onim sto voli.
Vesna
obrve@email.si

1:27 PM